Sep 27, 2012

Tuhan Beri Aku Cinta

Walau aku senyum bukan berarti
Aku selalu bahagia dalam hari
Ada yang tak ada di hati ini
Di jiwa ini hampa
Tuhan berikanlah aku cinta
Untuk temaniku dalam sepi
Tangkap aku dalam terang-Mu
Biarkanlah aku punya cinta
Ku bertemu sang adam di simpang hidupku
Mungkin akan ada cerita cinta
Namun ada saja cobaan hidup
Seakan aku hina
Tuhan berikanlah aku cinta
Aku juga berhak bahagia
Berikan restu dan halal-Mu
Tuhan beri aku cinta

#Mengapa saya coretkan lirik di atas?
Kerana apabila saya takut "mencuba".
 Saya kerap di kata sombong.
Saya tak sombong, cuma saya berhati-hati.
 Saya yakin Allah itu maha tahu.
Apa yang tersirat dan yang terdetik di hati saya.
Saya tahu saya bukan sempurna.
 Saya berusaha jadi sempurna.
Mungkin sukar buat mereka faham. 
Apa-apa pun, saya yakin Allah sedang mengatur yang terbaik buat saya.

nur.

No comments:

Post a Comment